Пошуковий запит: (<.>A=Іваній В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Мороз І. Ефект комптона у курсі фізики ВНЗ [Електронний ресурс] / І. Мороз, В. Іваній, Р. Холодов // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 90. - С. 189-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2010_90_55
|
2. |
Іваній В. С. Методичні засади вивчення теми "Термодинаміка теплового випромінювання" в системі підготовки вчителя фізики [Електронний ресурс] / В. С. Іваній, І. О. Мороз, О. В. Трохименко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 127. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_127_18
|
3. |
Іваній В. С. Педагогічні основи гуманізації фізичної освіти в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства [Електронний ресурс] / В. С. Іваній, І. О. Мороз // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 8. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_8_8
|
4. |
Калиновський Г. М. Вплив фетоплацентату на загальний стан і біохімічний склад крові неплідних корів [Електронний ресурс] / Г. М. Калиновський, С. В. Круть, В. В. Іваній // Проблеми зооінженерії та ветеринарної медицини. - 2014. - Вип. 28(2). - С. 490-493. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pzvm_2014_28(2)__108
|
5. |
Іваній В. Формування ключових компетентностей учнів основної школи на уроках фізики з підприємницьким тлом [Електронний ресурс] / В. Іваній, А. Муха // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 8. - С. 33-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_8_6
|
6. |
Величко С. Готовність майбутнього вчителя фізики до формування в учнів знань про нанотехнології [Електронний ресурс] / С. Величко, В. Іваній, І. Мороз, Ю. Ткаченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 6. - С. 3-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_6_3
|
7. |
Іваній В. С. Система формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у галузі навчання нанотехнологіям [Електронний ресурс] / В. С. Іваній, І. О. Мороз, Ю. А. Ткаченко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2016. - Вип. 22. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2016_22_27
|
8. |
Мороз І. Методичний аналіз кінематики процесів розпаду частинок за допомогою діаграми далітца [Електронний ресурс] / І. Мороз, В. Іваній, Р. Холодов, Т. Герасімова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2014. - Вип. 6(1). - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2014_6(1)__17
|
9. |
Балабан Я. Використання smart-технологій в організації навчального середовища вивчення фізики [Електронний ресурс] / Я. Балабан, В. Іваній, І. Мороз // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 8. - С. 226-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_8_23
|
10. |
Величко С. П. Методичні особливості вивчення нанотехнологій у шкільній фізичній освіті [Електронний ресурс] / С. П. Величко, В. С. Іваній, І. О. Мороз, Ю. А. Ткаченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 9(1). - С. 62-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_9(1)__11
|
11. |
Балабан Я. Р. Концептуальні підходи до проектування змісту фізичної освіти в основній школі [Електронний ресурс] / Я. Р. Балабан, В. С. Іваній, І. О. Мороз, М. В. Цапенко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 82(2). - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_82(2)__11
|
12. |
Балабан Я. Р. Тенденції становлення уявлень про формування фізичної картини світу в учнів загальноосвітніх шкіл [Електронний ресурс] / Я. Р. Балабан, В. С. Іваній, І. О. Мороз // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 3. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_3_6 Висвітлено головні тенденції розвитку уявлень про фізичну картину світу в учнів загальноосвітніх закладів. Показано, що вияви даних тенденцій є результатом складного багатоаспектного розвитку та становлення змісту теоретико-методологічного знання у фізиці. Уточнено сутність поняття "фізична картина світу" та розкрито її роль у розвитку науково-природничого світогляду учнівської молоді. Визначено зростаючу функціональну роль сучасних фізичних теорій у процесі формування фізичної картини світу та стрімкому розвитку науково-технічного прогресу. Окреслено прийоми та методи формування фізичної картини світу в учнів загальноосвітніх шкіл, зокрема, переваги та недоліки використання інформаційних технологій. Розглянуто процес формування понять фізичної картини світу в учнів старшої школи; наголошено на послідовності дій вчителя, які повинні бути спрямовані на активізацію інтелектуальних можливостей учнів. Наведено провідні інтелектуальні операції у процесі формування фізичної картини світу на уроках повторення та узагальнення. Розглянуто основні аспекти формування переконань і світоглядних якостей, які визначають особисте ставлення учнів до оточувальної дійсності та проаналізовано основні етапи формування переконань. Удосконалення дидактичних можливостей мобільних пристроїв та будь-яких підручних гаджетів обумовлює необхідність використання пристосованих для цих пристроїв матеріалів світоглядного характеру. Враховуючи стрімкий розвиток Інтернет технологій і велику різноманітність запропонованої інформації в мережі, наголошується на важливості формування в учнів критичного мислення задля уникнення хибних уявлень, які можуть сформуватися у свідомості учня під час опрацювання навчальних матеріалів світоглядного характеру, які пропонуються як на уроках фізики, так і мережевими ресурсами. Саме критичне мислення визначає наскільки швидко учень зможе оволодіти певними знаннями і ці знання будуть адекватними дійсності.
|